Mezoterapia igłowa

Mezoterapia igłowa jest jednym z najbardziej popularnych zabiegów medycyny estetycznej, który polega na podawaniu pod skórę aktywnych substancji takich jak: kwas hialuronowy, aminokwasy, witaminy i mikroelementy za pomocą strzykawki i igły. Zabieg stosowany jest w celu poprawy napięcia skóry w obrębie twarzy, szyi, dekoltu i innych partii ciała, zapobiega wypadaniu włosów oraz wpływa na redukcję cellulitu.

Mezoterapia igłowa ma na celu wytworzenie procesów rewitalizacji skóry oraz jej szybkiego gojenia, co sprawia, że stara skóra zastępowana jest nową. Często mezoterapia igłowa wykorzystywana jest w walce z nadmiarem tkanki tłuszczowej, przebarwień lub rozstępów oraz w leczeniu łysienia. Mezoterapia przynosi również świetne rezultaty w leczeniu blizn potrądzikowych czy w przeciwdziała starzeniu się skóry.

W trakcie trwania zabiegu do skóry klientki wprowadzane są preparaty, dobrane indywidualnie do potrzeb i problemów skóry na głębokość 2-3 milimetrów. Zabieg wykonywany jest z pomocą mikroskopijnej igły. Nakłucia wykonywane są w odstępach około centymetrowych. Nakłuwanie skóry u wielu osób powoduje dyskomfort, dlatego w większości salonów kosmetologicznych wrażliwe miejsca (okolice oczu, twarz) podawane zabiegowi są znieczulane. Indywidualne odczucia bólowe związane są z progiem bólu danej osoby.

Przykładowy tekst. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit nullam nunc justo sagittis suscipit ultrices.

Wskazania:

Wskazania:

• starzenia się skóry
  • utrata jędrności i elastyczności skóry
  • spadek nawilżenia skóry
  • zmarszczki
  • przebarwienia
  • wypadanie włosów
  • cellulit i rozstępy
  • obrzęki i sińce pod oczami

Przeciwwskazania:

• ciąża i okres laktacji
  • infekcje skórne
  • alergia na preparaty stosowane w trakcie zabiegu
  • choroby nowotworowe
  • cukrzyca

Efekty:

Efekty :

• jędrna, gładka skóra
  • wygładzenie zmarszczek
  • odżywienie i nawilżenie skóry
  • zredukowany cellulit
  • zniwelowana widoczność rozstępów
  • wygładzony koloryt skóry
  • zaprzestanie łysienia
  • podniesienie owalu twarzy
  • rozjaśnienie cieni wokół oczu.
  • stosowanie leków zmniejszających krzepliwość krwi